[Epitesz-barkacs] video szerkesztő

Peter Princz princzp at gmail.com
2013. Júl. 10., Sze, 11:02:04 CEST

Szia,

hasonlóba én is belefutottam. Rokonságban kompakt géppel fotóznak és
videóznak családi eseményeket, és néha a mozgóképet is portréállásban, 90
fokkal elforgatva veszik fel. Gondolom ez rossz beidegződés lehet a
fotózásból.
Én linux-ot használok,ott az avidemux tudja ezt, pár kattintással lehet
videót forgatni.
Nekem 90 fok kell néha, neked akkor 180 fog kelleni. Sőt most megnéztem, a
Rotate filter mellett van egy Flip vertical is, lehet az kell neked, ill.
ekvivalens lehet a rotate180-nal. Majd megnézed.

Itt le is írják, avidemux-szal hogyan forgatsz.
http://askubuntu.com/questions/83711/how-can-i-rotate-a-video

Most rákerestem, nem csak linux-on van, hanem Linux, BSD, Mac OS X és
Microsoft Windows-on is. Ha ezek valamelyikére kell, akkor jó lehet neked,
csak nem írod, mid van, innen tippelem hogy windows.

Innen tudod letölteni:
http://fixounet.free.fr/avidemux/

P.