[Epitesz-barkacs] video szerkesztő

Peter Princz princzp at gmail.com
2013. Júl. 10., Sze, 17:39:39 CEST

Szia,

re:
"Pont ez az amit nem értek.
Ha behívok egy avi-t akkor van valamilyen video és audio kódolása.
Mi az ami miatt nem tudja ugyanolyan formában vissza írni ?"

Amit feltöltöttem két példafile-t, azok ugyanabban a formátumban vannak.
Nem muszáj átkódolnod másik formátumba. Válaszd a legördülőből azt a
formátumot, amiben az inputfile-od van.

Re:
"avidemux:
 open, ctrl-alt-f , filter rotate 180 , preview, close, save as
 és elmenti az eredeti állásban."
Leírom harmadszor is, nem gond: don't choose copy.
Ha a kopit választod, nem alkalmazza a kiválasztott filteredet.
P.