[Epitesz-barkacs] video szerkesztő

Peter Princz princzp at gmail.com
2013. Júl. 10., Sze, 22:53:40 CEST

Semmi probléma, nem gondolok semmi rosszat, örülök hogy működik.
Közben hazaértem és megint van linuxhoz hozzáférésem, gyorsan megnéztem,
hogy a rotate180 és a vertical flip ekivalensek-e, és NEM!
Próbáld ki, a bringások balról jönnek, ha vertical flip, mint az
eredetiben, és jobbról, ha rotate180.
Jobban belegondolva ennek így kell lennie, de majd akkor ügyelj a megfelelő
filter kiválasztására.
Nem mindegy, hogy rotate 180 vagy vertical flip. Érzésem szerint neked a
rotate180 fog kelleni, hiszen a kamerát fizikailag elforgatva fogod
felszerelni, ha jól értettelek.

Sok szép felvételt!
És persze óvatosan a motorozással, a neten keringő motoros videók
vérfagyasztóak.

P.