[Epitesz-barkacs] webcam

Cser Tamas maguspr53 at gmail.com
2013. Júl. 11., Cs, 07:49:31 CEST

Erdos Zoltan <erdosz at gmail.com> írta, 2013.07.11.:
> bizony
> de:
> http://www.driverssoftwareupdates.com/u/usb2_0_webcam_usb_vid_17a1_pid_0128_rev_0100_rar.html
>
> talan.

letöltve, elindítva, és aszondja, hogy update, és ha nincs mit frissíteni,
(és nálam nincs telepítve az eredeti) nyomtalanul nem  csinál semmit
XP alatt, és a licenset is üres ablakba írja....

linux alatt windowsemulátor alatt kiírja a licens szövegét,
le is fut, kiír egy OLEerror üzenetet,....

de Józsinál jót tehet, mert neki van "eszközpéldány azonosítója"
szóval nála van remény

kiválaszthatom, hogy a linuxhoz kellene, (mert a linuxot is említi, és
választható is)
de akkor is csak egy windowsos .EXE jön le, szóval az anyukáját...