[Epitesz-barkacs] Szunyogirtas

Cser Tamas maguspr53 at gmail.com
2013. Júl. 11., Cs, 21:55:28 CEST

Hofferek Attila <hofi at soka.co.hu> írta, 2013.07.11.:

> Nehezen. Mint ahogy nehezebb volt átugrani Debrecenből Szegedre,
> nehezebb volt életben tartani a gyermeket (60% gyermekhaladóság!!),
> de a felnőttnek sem voltak olyan életkilátásai, mint most... meg ilyesmi.
>
> De azért sírogassuk csak vissza a régi időket... :D

én nem sírogatom vissza, de
ma az ausztrál fűrészporból csinált eperaromás szarok,
az ízfokozók, a káposztaleveskapszula, stb.
által szarrá vált immunrendszeren,
génhubás utódok feldúsulásán torzul a nép...

persze ma a férgese is hullik a kábítószer túladagolás által,
a derékig érő vízbe részegen fejest ugró idióta által, a sok diszkóbaleset
megúszott kábítószerfüggő még génhibásabb egyedeket csinál