[Epitesz-barkacs] Szunyogirtas

Karoly Kovacs koka55 at kabsi.at
2013. Júl. 12., P, 07:05:23 CEST

Pont ez jutott nekem is eszembe Vajk foldutas kerdesevel kapcsolatban:

 > Nem volt legszennyezes? Ne mond mar. Szilard burkolatu utak
 > nelkul szerinted mekkora volt a por? Szen es fafutes mellett
 > milyen harmatos friss a levego?

Mekkora is volt a nepesseg? Hanyan is eltek egy fedel alatt? (Sokan.)
Mennyi lovaskocsi "szaguldozott" a poros utakon?
Jo, tudom, kesobb autok is, de az a forgalom nulla volt a mostanihoz
kepest. Gyerekkoromban alig par auto volt a 10e lakosu falunkban (azota
varos lett).

Karoly