[Epitesz-barkacs] Szunyogirtas

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2013. Júl. 12., P, 10:10:36 CEST

Kaczmarek Edvard wrote:

> Én meg azt állítom, hogy nincs igazad, mert:

Nekem elsőre némi gúny jött le, nem egy komoly állítás.

Szinte semmit nem tudok az asztmáról, de az a gyanúm, hogy a létrejöttében a
környezeti hatásoknak sokkal nagyobb a szerepe, mint a genetikainak. De ez csak
afféle gondolom.

2 asztmás ismerősöm van. Mindkettőnek vannak felnőtt gyerekei, de azok nem
asztmásak. Viszont a cigarettát passzívan mindkettő tisztességesen megkapta
egy-egy életszakaszában.