[Epitesz-barkacs] Szunyogirtas

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2013. Júl. 12., P, 10:17:55 CEST

Tulajdonképpen azért vetettem fel anno a témát, mert kíváncsi voltam, ezek a
vegyszerek, amiket repülőgépről szórnak ki, mik lehetnek, és milyen lehet a
hatásuk.

Pl Bécsben is bőven vannak szúnyogok, de ott nem irtják, így legalábbis (mondta
nekem egy ott élő rokonom). Biztos nem azért, mert nincs rá pénz, hanem pl
azért, mert a zöldek hatékonyak.

Amikor nemrég hallottam egy riportot a szívféregről és következményeiről, ami
északolasz területek felől terjed erre, és szúnyogok terjesztik, hát nem lettem
feldobva. Az egyik következmény érdekes módon nem a szívvel függ össze, hanem
valami tüdődaganatot vált ki, aminek lebenyeltávolítás a következménye. Ha
visszafertőződik ezzel a szarral a beteg, újabb is lehet, de nem lehet ugye
akárhány lebenyt eltávolítani. Asszem 3-nak maradnia kell.

Ez a szívféreg dolog nem régi keletű. Szóval én aszondom, nem kéne hagyni, hogy
csipkedjenek a szúnyogok, ha mégoly kicsi is az esélye, hogy ezt beszopja az
ember. Gondolom régen is volt kullancs, de ez a lyme-kór pl nem volt jellemző.
Ma már bárkinek lehet olyan ismerőse, aki sikeresen beletrafált egy ilyen
kullancsba.

Aztán ott az aids, az se volt ismert akárcsak néhány évtizeddel ezelőtt sem.