[Epitesz-barkacs] Szunyogirtas

Orbán Mihály minyu at freemail.hu
2013. Júl. 12., P, 16:14:44 CEST

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
Kérlek NE!!!!!!!
Agyament őrültekből így is sok van és már nem csak a neten, de a napi
személyes kapcsolataim során is találkoztam megdöbbentő orvosi
esetekkel, akik szentül meg vannak győződve a Chemtrail-féle
népírtásról. Ráadásul tényekkel sem lehet eltéríteni őket a
téveszméjüktől, éppen úgy mint a kormányt. Megkérek mindenkit, hogy ha
eddig nem találkozott ezzel a mű-fogalommal, ne is nézzen utána, mert
visszafordíthatatlan agyzsugorodást és eltévejedést okoz egyes arra
hajlamos személyeknél.
Én,  személy szerint, rendkívüli módon tudnám ütni baseball ütővel ennek
a baromságnak a terjesztőit.

Misi