[Epitesz-barkacs] Szunyogirtas

Karoly Kovacs koka55 at kabsi.at
2013. Júl. 12., P, 16:50:51 CEST

Bocs, nem akarom ezt akerdest feszegetni, csak a kerdesre valaszolok:
_elvileg_ lehetne. Mint kiderult, az aluminium korantsem olyan "jo" fem,
mint regebben gondoltak, amikor kanalakat, edenyeket gyartottak belole.
De nem vagyok szakerto a temaban, csak ugy olvastam errol, es nem is a
felvetett repulogepes mizeria kapcsan.

Karoly