[Epitesz-barkacs] Szunyogirtas

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2013. Júl. 12., P, 17:30:37 CEST

>Jut eszembe: alumínium porral lehet népírtást elkövetni?

Ugye milyen érdekes a dolog !
Ezt kérdezték meg a kutatóktól :
Na ne mondja már, hogy több tonna aluminium port a levegőbe kiszórnak és
semmi hatása nem lesz élő szervezetekre....

Mire a válasz:
Hát még pontosan nem tudjuk, vizsgálatokat végzünk.

>valami népbutítást, aztán nem figyelnek a mutyikra annyira"

Na ja, lehet többet nézed tv-t mint kellene.
Milyen mutyi ? Láttál akárcsak egyet is ?
Vagy csak olvastad vagy hallottad a tv-ben vagy a neten.
Tapasztaltál egyet is ?
Nem ?!
De biztosan láttál olyan embert aki hallott olyan emberről, akinek a
szomszédjának volt trafikja és most már nincsen ?

Akkor honnan veszed, hogy van mutyi ? Pont az ilyen mutyitrutyikkal terelik
el az igazi problémákról a fókuszt.

Ugye milyen gyorsan ki lehet forgatni mindent ?!?!?!

Engem az egész trafik nem érdekel, eddig sem tettem be a lábom egybe sem és
ezután sem fogom.
A bagósok meg b szódjanak meg, tartsák csak el azt akire szavaztak és végre
tiltsák már ki őket a világűrbe az ott füstölögjenek, mint egy üstökös.

És, hogy tudd miért is lett a trafikmutyi, mert ezzel vették meg a
szavazataikat a földtörvényhez a politikus hazaárulóknak.
Adunk neked trafikot biztos bevételt, biztosítjuk neked, hogy ne legyen
konkurrencia (500 milliósó bírság), de cserébe szavazol a földtörvényre mint
a kisnyúl.

És amíg a hülye nép a trafikmutyin rágózik, addig véletlenül megveszik a
talpa alól a földet is.
Na most akkor ki a népbutító ?

Na most jól beleléptem a darázsfészekbe :))))

zsolt