[Epitesz-barkacs] Szunyogirtas

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2013. Júl. 12., P, 18:35:21 CEST

>Meg ellentétbe kerültél magaddal. Az elején azt mondos, ill. kérdezed,

Én csak ezt mondtam:
> Ugye milyen gyorsan ki lehet forgatni mindent ?!?!?!

De már túl paprikáztuk az egészet inkább itt egy jó kis vicc, ezen derülök
már egy ideje:

Öt sebész iszogat, és arról beszélgetnek, milyenek az ideális páciensek.
Mondja az első:
- Én a művészeket szeretem a legjobban.Amikor műtét közben felvágom őket,
szinte érzem a belőlük áradósugárzást és fényt.
- Az semmi! - mondja a másik. - A legjobbaka könyvelők. Az összes belső
részük pedánsan helyezkedikel és még be is van számozva!
- Ugyan már! - fanyalog a harmadik. - A könyvtárosok az ideális betegek.
Minden belső szervük ABC sorrendben található.
... A negyedik is megszólal:
- Személy szerint én a mérnököket kedvelem. Ők mindig megértőek, ha esetlega
műtét végén kimarad néhány alkatrész.
- Mit tudtok ti a műtétekről! - szól közbe az ötödik sebész. - Az ideális
páciensek természetesen az ügyvédek! Nincs szívük, sőt gyakorlatilag csak
két fontos szervük van: a fejük és a seggük - ráadásul képzeljétek, minden
gond nélkül felcserélhető a kettő!

zsolt