[Epitesz-barkacs] Szunyogirtas

Cser Tamas maguspr53 at gmail.com
2013. Júl. 12., P, 21:34:47 CEST

nem tiztos hogy hoax, utána kell nézni az orvosi szakcikkekben is

Kiderült, hogy az alumínium az agy bizonyos részeiben való lerakódása
az agysejtek idegcsatlakozásainak sorvadását okozza. A károsodás
nemcsak hogy gyógyíthatatlan, de fokozatosan rosszabbodik is.
Alzheimer-betegségnek nevezték el e kórt

http://nagyonhasznos.gportal.hu/gindex.php?pg=20469925

a hidrogénezett étolajos kajákról most azt állítják,
hogy transzzsír, tavaly meg "szívbarát" anyagnak mondva hülyítik a népet

akkor ez is hoax????