[Epitesz-barkacs] juhtyúk feltöltés (volt video szerkesztő)

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2013. Júl. 15., H, 08:47:32 CEST

Hi,

Zsolt a következőt írta ekkor: 2013. július 14. 07:59:04
> Aztán most feltoltam mégegyszer ugyanazt aztán utána egyből kiírta, hogy hát
> ez túl hosszú neki (23perc) és menjek a francba és letörölte, és már
> mindjárt a telefonszámomra utazik, hogy be tudjon azonosítani.

Le van írva szépen részletesen, hogy miért és mit kell tenni:
https://support.google.com/youtube/answer/71673?hl=en

> Utálom ezt, a guglis "mindent tudni akarunk rólad" hozzáállást...

Tedd fel egy reklámmentes fizetős tárhelyre. Nem értem miért kell panaszkodni
egy ingyenes szolgáltatás milyensége miatt, amikor vannak fizetős alternatív
megoldások...

Bye,
Auth Gábor
http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor