[Epitesz-barkacs] ablak kilincs

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2013. Júl. 18., Cs, 08:41:57 CEST

Marmint nem az ablak nyitas iranya a gondom, hanem hogy merre kell tekerni
a kilincset. Van ket tok egyforma ablak, es az egyiken balra nyit a
kilincs, a masikon jobbra :-)

Nezegettem kicsit, tok ugyanaz a cikkszama a vasalatnak, viszont a ket
ablak vasalas szempontbol tukorkepe egymasnak! Ezek csak buko ablakok.

Vajk