[Epitesz-barkacs] ablak kilincs

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2013. Júl. 18., Cs, 08:54:01 CEST

2013.07.18. 8:41 keltezéssel, Vajk Fekete írta:
> Marmint nem az ablak nyitas iranya a gondom, hanem hogy merre kell
> tekerni a kilincset. Van ket tok egyforma ablak, es az egyiken balra
> nyit a kilincs, a masikon jobbra :-)
>
> Nezegettem kicsit, tok ugyanaz a cikkszama a vasalatnak, viszont a ket
> ablak vasalas szempontbol tukorkepe egymasnak! Ezek csak buko ablakok.

Aha, haat, ha jobban belegondolok, lehet, hogy meg lehet forditani
megis, csak nem "ugy",
hanem az egesz oldalt lecsavarozod, akkor kijon a kilincsmechanika is,
es ha a tetejen,
aljan a csatlakozok ugyanazok, es meg az asztalos fugyelt is ra, hogy
egyformara vagja
oket fent es lent, akkor es csak akkor vissza tudod rakni forditva is.
Mit veszthetsz,
legfeljebb visszacsavarozod ugyanugy.