[Epitesz-barkacs] Dohos ágy szagtalanítása

SZIGETI Szabolcs szigiszabolcs at gmail.com
2013. Júl. 19., P, 10:16:37 CEST

Lehet, érdemes megkérdezni erre szakosodott céget. Nekik szoktak lenni
brutális gépeik és tisztítószereik, amiket amúgy nehéz és drága beszerezni
és sokkal jobb eredményt adnak. Esetleg bútor-restaurátort megkérdezni,
hogy ők hogyan állnak neki az ilyen feladatnak. Könyv-reasturátorról tudom,
már, hogy valamilyen gázzal írtja a dohot és penészt. Ezt otthon nem lehet
megcsinálni.

Szabolcs