[Epitesz-barkacs] Dohos ágy szagtalanítása

Kormos Imre imre.kormos at gmail.com
2013. Júl. 19., P, 10:44:27 CEST

Én a kárpitozott ülőgarnitúránkat mostam már ki nagynyomású mosóval is.
Utána kiporszívóztam, amennyire tudtam, és a cserépkályha előtt megszáradt
fél nap alatt.
Szép tiszta lett..
Ugyan így tisztítottam már kocsiüléseket, sőt az ajtókárpitot is. Ott
mondjuk egy kicsit ráfáztam, mert a plüssbe belemart a víz, amikor túl közel
tettem az ajtóhoz.
KI