[Epitesz-barkacs] Dohos ágy szagtalanítása

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2013. Júl. 19., P, 12:26:44 CEST

Vajk Fekete wrote:
> A nitroban van valami olajszeru, ami ott marad. Akkor mar inkabb
> denszesz?

Nem azért, hogy ezzel kellene kezelni, de be is b..na, ha a nitróban lenne
valami olajszerű. Nem tudnék festeni, ha ez lenne. Ezzel szoktam a
fémfelületeket zsírtalanítani. A legkisebb zsiradékféle a felületen úgy
ugrasztja össze a festéket, hogy rossz nézni. Nem történik meg.

Amúgy annak a híve volnék, hogy a dohos cumót ki kell vinni a lomtalanításkor.
Egyszer én is hoztam ide valamit ismerőstől ingyér. Ezer év alatt se lesz
szagtalan, úgy tapasztaltam, végül széttörte a lomtalanítógép.