[Epitesz-barkacs] párafüggöny

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2013. Júl. 23., K, 21:41:35 CEST

A lyukra keresztben atkotni egy 0.2-es zomanchuzallal?

Turbulens aramlas kellene neked. Ahhoz meg az a jo, ha nem szepen egyenesen
van ravezetve a lukra a viz. hatulrol kellene a gazfuvokat felboviteni
amennyire csak lehet, hogy elol csak egy vekony falon legyen lyuk, es meg
akar valami dugot is beletenni, ami nem engedi hogy kozepen rafusson a viz
a lukra, muszaj legyen neki oldalrol odafurakodni, es 90 fok kanyar utan
kimenni.

Vajk