[Epitesz-barkacs] párafüggöny

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2013. Júl. 23., K, 23:17:43 CEST

Sziasztok!

Látom, Ti is valami turbulenciát gondoltok létrehozni. A fúvókába
kellene például beledugni egy a palástján ferdén hornyolt hengert. Ez az
elmélet, de hogyan csinálom meg ilyen kis méretben? Talán elég lenne egy
négyszög, pláne háromszög keresztmetszetű rudat beleverni?
Gyerekkoromban a hajóépítőnál láttam négyzet keresztmetszetű rézszeget.
Ha szerencsém van, újezüst hegesztőpálca is jó lenne méretben. A baj
csak az a kísérlettel, hogy 400Ft a gázfúvóka, ha nem jó a megoldás, nem
biztos, hogy vissza tudom csinálni. Bár az újezüstöt legalább ki tudom
belőle olvasztani ...

Kész vízfúvókát láttam neten 800Ft-ért, csak nem tudom, pontosan hogy
néz ki, bele tudom-e applikálni a rézcsőbe?

Egyébként inkább 2+eFt áron vannak fúvókák, köztük egészen szimpatikusak
is, de árérzékeny vagyok:(.

Üdv
pi