[Epitesz-barkacs] 230-as csavarbehajtó

SZIGETI Szabolcs szigiszabolcs at gmail.com
2013. Júl. 24., Sze, 10:15:56 CEST

Hali!

12 évig biztosan, kedvenc csavarbehajtóm egy ilyen korú 14,4V-os Skil, az
mindent kibírt eddig, létráról leejtést, esőben kerítés szerelést, fa, fém,
kő fúrást, mindent. Egyszer még tésztát is kevertünk a tokányba fogott
fakanállal, mert nem volt habverő.
Az akkuját már egyszer fel kellett újítani, de más baja nincs. És ha
egyszer netalán kell, minden alkatrész kapható hozzá most is.

Szabolcs