[Epitesz-barkacs] 230-as csavarbehajtó

SZIGETI Szabolcs szigiszabolcs at gmail.com
2013. Júl. 24., Sze, 13:26:44 CEST

:-) Látszik, hogy éhes vagyok.

Most hogy mondod, egyszer arra is használtam, hogy kellett egy csomó őrölt
bors, de csak szemes volt. Akkor jöttem rá, hogy ha a kézi borsdarálót némi
ügyeskedéssel befogom a fúróba, pillanatok alatt ledarál egy marék borsot.

Tényleg kinek van sztorija szerszámgépek nem konvencionális
felhasználásáról? Esetleg a nagyon nem konvencionálisakat ki lehet hagyni.

Szabolcs