[Epitesz-barkacs] párafüggöny

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2013. Júl. 25., Cs, 17:16:50 CEST

Húúú, hányszor látom, hogy mit KELLENE csinálnom! (Feleségem ennél is
többször látja) De az elodázásnak csak egyik tényezője a lustaságom.
Most hadd legyek nagyképű: ha lenne pl. egy műszerész esztergám, egy
dremel, meg még néhány nem tecsogazdaságos kisgépem, bizonyára sok olyan
feladatot megoldanék, aminek a megoldására anélkül gondolnom sem
érdemes. Megint csak a bevált mondás jut eszembe: sz at rból nem lehet
várat építeni:(.

Üdv
pi