[Epitesz-barkacs] postaláda

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2013. Júl. 25., Cs, 20:54:51 CEST

Szerintem kevés embernek van olyan kézügyessége, hogy központosan tudjon
egy csapot köszörülni a fúró elejére. Talán ha befogom fúrógépbe a
fúrót, és ellentétes irányba pörgetve nyomom a köszörűnek, akkor
sikerülhet. Akkor sem igazán tudom, hogyan köszörüljem meg az élét? Két
szabad kéz kellene a köszörüléshez, ahhoz is leginkább egy rögzített,
(nagyon) kis átmérőjű köszörű korongot tudok elképzelni, az még lenne
is, de a rögzítés nem magától értetődő.

Ezért kérdezem inkább, hogy ismer-e valaki a feladatra alkalmas és
valahol kapható szerszámot? Milyen néven keressem?

Üdv
pi