[Epitesz-barkacs] postaláda

Beka beka63 at freemail.hu
2013. Júl. 25., Cs, 21:45:16 CEST

Hello Pataki István!

> Ettől félek én is, talán inkább mégis körfűrész lesz.

Dekopirral egyenes vonalat vágni, az elég valószínűtlen...
De pengét törni is az. Én már ötös alutáblát is
szeleteltem vele, de még attól sem tört el.
Ha mégis (úgy ahogy) egyenes vonal kell, akkor annak
a közel nulla előtolás a titka. Ha elkezded beletolni
az anyagba a fűrészt, akkor tuti elmegy a penge valamerre!
Lassan kell nagyon csinálni, akkor nem úszik el.
Annyira...

    Géza