[Epitesz-barkacs] párafüggöny

szlretro szlretro at freemail.hu
2013. Júl. 26., P, 20:12:04 CEST

Hello Beka,

2013. július 26., 2:50:25, írtad:

B> A fúrógép az ugye alap, egy állvány hozzá meg áldás!

Hamár...

Regota kacerkodok egy allvanyos furoval. Tul nagy elvarasaim
nincsenek, a barkacsaruhazakban kaphatok tudasa eleg lenne
(teljesitmeny, befoghato meret), de: a multkor volt egy egesz jo aru a
praktikerben. Elmentem, megneztem, tetszett is, annyira, hogy majdnem
elmaradt a legfontosabb ellenorzese: kihajtottam a karral a szarat,
meg csak nem is vegkiteresig (2-3 cm a lehetseges 5-bol) es annyira
kotyogott, hogy 6-os furoszarral siman 7-es lyuk lett volna.
Gondoltam selejt, de vagy mindegyik az volt, vagy ezek tenyleg ilyen
rosszak? Vegigneztem aznap meg masik barkacsaruhazakat is, mas
gyartok termekeit is, de siralmas volt a helyzet. Egyelore feladtam,
mert egy komolyabb gepre sajna most nincs keret, a sz at r meg mint
tudjuk...
Valakinek egy jo tippje?

--
Üdvözlettel,
 szlretro                            mailto:szlretro at freemail.hu

"bomba, tnt, kensav, H2SO4, saletromsav,HNO3, glicerin HOCH2CH(OH)CH2OH"