[Epitesz-barkacs] inbusz csavar kiszedése

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2013. Jún. 4., K, 11:05:35 CEST

Szia,

Köszi. Ez a nagyobb torx ez bejött... ugyan az éppen beleszoruló 30-torx is
megfordult benne, így váltottam 1-el nagyobb 40-es méretre, na ez egyáltalán
nem ment bele, először :) aztán nagykalapáccsal bele kalapáltam.
És nagy crova nyélel egy pillanat alatt megindult.
Gyanítom, hogy sokat segített a megkalapálás is az ügy érdekében.

Viszont satuban kellett kalapáccsal kiszednem a torx fejet a csavarból, de
túlélte, semmi baja nem lett, egy kicsit megfényesedett  ahol a csavarral
érintkezett.
A csavar sem szenvedett túlzottan látványos sérüléseket de mostmár torxxal
is nyitható :)

Hogy legyen egy kis látvány is :
http://telectronic.hu/lomtar/100_0537.jpg
http://telectronic.hu/lomtar/100_0537.jpg