[Epitesz-barkacs] inbusz csavar kiszedése

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2013. Jún. 4., K, 11:16:05 CEST

>h csavarrögzítő volt belenyomva? az szokott megindulni, ha

Nem hiszem, mert az összes többi kb. még 10 db kijött, bár azokat is
beletépték, megfájdult a tenyerem a kulcs nyomásától mire kiszedtem őket...

Soha nem értettem, hogy miért kell pl. a gyújtó gyertyát is úgy beletépni,
hogy alig lehessen kitekerni.
Persze ez jellemző a sufniban barkácsolásra, mert ugyanebben a blokkban 2
csavar meg benne sem volt, míg 2 másik meg sima hornyolt fejű volt, azzal
meg erőlködni sem kellett, simán kitekertem, a főtengely végén lévő anya is
alig volt meghúzva, szinte csak meglöktem a kezemmel a kulcsot és már jött
is le, míg a biztosító alétátlemezes anyát meg kalapáccsal kellet
megindítanom...

Na mostmár haladok tovább mert ha itt gépelek sosem lesz kész a blokk :)

Mindent köszi

zsolt