[Epitesz-barkacs] provédős csapágy

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2013. Jún. 4., K, 12:30:09 CEST

Szia,

>Épp ilyen esetekre találták ki az ütvecsavarhúzót.
Ismerem a cuccot, már tegnap akartam is venni, de a gagyerások drágán adják,
külföldről meg sok idő.
Ma meg milyen jó lett volna :)

Na most megint itt ülök a gép előtt, mert ha már szétszedtem akkor kéne 2db
csapágy is mert megpörgetve zörögnek. Azt éppen a környéken lévő
csapágyboltokat próbálom keresgetni.
És füstölgök, mert az skf 5xxx+áfa, a kínai meg 1xxx+áfa és csak porvédős
van.

2db kell bele, és most azon töprengek, hogy vegyek nagyon drágán, ki tudja
mennyi ideig nem csörgőt vagy vegyek olcsón rövidebb ideig talán jót.

Tényleg mi lenne ha benne hagynám a porvédőt.
Hogyan hatna ez egy 2T főtengely csapágy kenésére ?

zsolt