[Epitesz-barkacs] provédős csapágy

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2013. Jún. 5., Sze, 12:31:31 CEST

Köszönöm a válaszokat főleg, Varga TIbor okfejtését.

A megoldás az lett, hogy kerestem tovább és találtam 1050 Ft-ért áfásan KBS
(kb. vagy jó vagy nem :)))
csapágyat porvédő nélkül, elmentem a boltba és ha már ott vagyok vettem egy
új dugattyút, meg gyűrűket meg hajtókar csapágyat is.

Az okfejtés meg azért volt nagyon hasznos, mert valószínűleg 2-3000 km kibír
a csapágy, ettől többet nem hiszem, hogy mennék ebben a szezonban, jővőre
meg belefér egy újabb garnitúra vagy lehet, hogy a motor már addigra nem is
lesz nálam.

Ilyenkor mindig elgondolkozok azon, hogy ha az skf 5ször annyiba kerül akkor
elméletileg 5ször tovább kellene tartania.
Na most az ilyen gondolatmeneteket tettre váltva, mindig az jött ki, hogy az
olcsóból többször veszek és tovább tart az 5 darab mint a drágából az 1.
Ugyanez vonatkozik cipőre, ruhára, stb... és mindig új cuccom van.
Tudom, "de szét kell szedni, plusz a járulékos költségek", van amikor igen,
de itt most a motorblokkot kb. fél nap alatt szét lehet porrá szedni és
össze is rakni.

Kivételt talán a szerszámok képeznek. Főleg azok a készletek a készletek
melyeket 1-2e Ft-ért meg lehet venni, na azok az első használat után tönkre
mennek, míg egy drágább minőségibb cucc akár 10 évig is kiszolgál, akkor is
azért cserélem mert már elvesztek darabjai :)

köszi

zsolt