[Epitesz-barkacs] árvíz

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2013. Jún. 8., Szo, 20:21:58 CEST

> Nálunk már most akkora a vízszint amilyet még soha nem láttam, és még
> 1 métert fog emelkedni.

Most jártam ott. Kb ekkora volt az előző nagy áradás a dunán. Lent az OMV kút és
a vasmacska terasz közötti részen árasztotta el a bicikliutat most is, és kb
ugyanekkora volt régen is. Még kb 40 centi emelkedés várható.

Amitől viszont én akadtam ki:
2006-ban simán oda lehetett menni bámészkodni pl a vasmacs oldaláról. Még fotóim
is vannak, hogy egy fazon megpróbált a térdig érő vízben átbiciklizni az OMV kút
felé, de marha hideg volt a víz, meggondolta magát kb 50 méter után, és
visszafordult.

Most meg? Kíváncsi voltam, mennyire van veszélyben a vasmacska étterem és
környéke. Van ott egy felhajtó a 6-os útra, oda félreálltam, hogy majd fentről
megnézem.

Erre az ott álló autóból előjött egy polgári védelmis, és elhajtott a pelcsába.
Még azt se engedte, hogy 1 percre megálljak, hogy lenézzek. A túloldalon is 2
helyen is kifeszítettek police szalagot. De ott akkora a népvándorlás (árvizi
turizmus?), hogy feladták valszeg, ott nem kekeckednek. Nem tudom, mi a francot
képzelnek. Tán arra gondolnak, hogy valaki majd úszik egyet? Vagy hogy csőstül
jönnek az öngyilkosok? Neeem, az van, hogy hatalom, majdmegmutatom, megtanultok
gecilakosok kesztyűbe dudálni!

Hogy rohadna rá a hatalmi gőg az egész bagázsra!