[Epitesz-barkacs] domborzat volt Re: árvíz

Cser Tamas maguspr53 at gmail.com
2013. Jún. 9., V, 17:07:18 CEST

Erdos Zoltan <erdosz at gmail.com> írta, 2013.06.09.:
> nem az a megye
>
> vasteir.hu  terkepek  layer

Vasi és osztrák térinformatikai rendszer készült | Belföld ...
www.delmagyar.hu/belfold_hirek/vasi_es.../2235553/ - Tárolt változat
2011. aug. 17. ... Közel 450 ezer eurós költséggel térinformatikai
rendszer valósult meg az Ausztria-Magyarország Határon Átnyúló
Együttműködési Program ...

azaz rossz helyen lakva és rossz helyre nézelődve tényleg nem
fogok hasonlóan hozzájutni (budapestről bács megye)