[Epitesz-barkacs] árvíz

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2013. Jún. 10., H, 07:38:35 CEST

Na egyébként, a vízszint emelkedése megállt és majd 1 méterrel lett magasabb
mint amikor írtam először és még 1 métert is kibírna nálam, csak
felhőszakadás ne legyen, mert akkor az elmaradt beruházások hiánya miatt
strandolni leszek kénytelen :)

>Most olvastam, nálunk az egész kormány polihisztor. Mindenki mindenhez

És ha a végén megússzuk kevésbé vizesen akkor olvashatjuk, hogy :
Igen, emberek a polgári összefogás élén hőn szeretett vezérünk még az vizet
is megállította. :)
Mondjuk nem csoda hiszen Mózes is megállította a vizet, de ő legalább
használt hozzá botot, meg külső energiát :)
Itt meg több a fotó a médiában mint a valós érdem....

>Hmmmm! Valami itt nekem nagyon nem gromek:
>1. Az utobbi 10*x ev "legvizesebb", legcsapadekosabb tavasza van mogottunk;
>2. kozeledik Medard.

Pont ugyanez a kérdés merült fel bennem is.

zsolt