[Epitesz-barkacs] Ujraszigeteljem?

Varga Tibor vargat61 at gmail.com
2013. Jún. 12., Sze, 11:20:33 CEST

Sziasztok!
Imre!

Én is azt javaslom, amit Károly írt.
Ha valamennyi vizet felszív, akkor azt kellene először kideríteni, hogy
honnan, hogyan szívja fel és
azt megszüntetni.
Mert az újraszigetelés biztos, hogy hasznos lesz, de nem biztos, hogy
megszünteti
az okot, amiért ez eszedbe jutott.

Vizesedhet alulról, vagyis a lábazati vízszigetelés hibája miatt.
Lehet kezdődő csőtörés is.
Lehet beázás is.

Időnként a víz a repedések miatt a ház anyagának függvényében viszonylag
messzire is
elszivárog a bejutási helyétől. Ez beton esetében fokozottan jelentkezik.

Ahol leválik a vakolat, az milyen magasan van a legalacsonyabb pontja?
Milyen magasan van a legmagasabb pontja?
Milyen széles?
Miből van a fal?
Mire használjátok a helyiséget, helyiségeket ahol leválik?
Csak egy oldalon, vagy a ház több oldalán tapasztalod?
Ha csak egy oldal, az milyen tájolású? Árnyékos-e? Napsütötte?

A fentiekre adott válaszok sokat segíthetnek a közös gondolkodásban.

Üdv. Tibi