[Epitesz-barkacs] golyóscsapágy gyártás

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2013. Jún. 18., K, 08:42:20 CEST

Mit en neztem csapagygyartos videot, ott nem nagyon volt esely mereten
kivuli selejtre. A vegen meretre koszorulik, az azert egy elegge egzakt
modszer.

De tisztan gazdasagilag nezve:
1. miert adna el alapanyagot a konkurrencianak
2. olcso csapagybol sokkal tobb fogy mint dragabol, durva lenne ha a draga
gyarto 80% selejttel gyartana. ha meg 10% selejtet gyart, ha csak az lenne
olcson a boltban, akkor alig lehetne olcsot kapni.

Vajk