[Epitesz-barkacs] fodem

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2013. Jún. 23., V, 15:00:29 CEST

Valahogy muszáj hőszigetelnem is, párát is szigetelnem, lejtést is
adnom, és megvédenem a styrofoamot, meg a vízszigetelő PVC-t
mechanikailag, úgyhogy ennél karcsúbb megoldást nem tudtam kitalálni.
Pedig elhiheted, sóher is vagyok, meg lusta is ezen a téren, én
kiegyszerűsítek, amit csak lehet :)

Nálam a terasz 1 oldala van az ajtó felől, a többi 3 szabadon. A két
oldalsót teljesen lezártam alu-bádogozással, az 1 hosszú oldal, ahová
lejt az egész, pedig lyukacsos bádogozással lesz, ott tud majd kifolyni
bármelyik rétegből a bekerülő víz.

Gábor