[Epitesz-barkacs] rezes téma

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2013. Jún. 26., Sze, 12:24:29 CEST

> Szert tettem egy pálinkafőzőre. Egyszerű  szerkezet. Egy réz üst,
> elektrolízissel kellene rá varázsolni egy réz réteget. Lehetséges? Na
> és hogyan? Házi eszközök állnak csak rendelkezésemre.
> Minden ötletnek örülnék.

Házilag lehet, hogy kétséges az eredmény.
Nem drága szerintem, ha beviszed egy galvánműhelybe, és ott csináltatod meg.
Minden olyan helyen, ahol nikkelezni tudnak, rezezni is tudnak, mert a nikkel
alá szokott kelleni a réz.

Aztán nyáküzemekben is van ilyesmi, amikor hízlalni kell a rezet, nem kicsit.