[Epitesz-barkacs] ólomlemez hogyan

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2013. Már. 1., P, 10:24:02 CET

ha eleg meleg, az olom is folyik mint a viz, ki lehet onteni belole tok
cizellalt figurakat is.

tenyleg lehet hogy egy mangorlot hamarabb osszeraksz hozza. kerdes hogy a
hidegalakitast mennyire turi, nem kemenyedik fel, nem repedezik ossze tole?

az orgonasok azert is csinaljak igy, mert a hangja szempontjabol nagyon nem
mindegy a belso szerkezet, kristalystruktura, miazmas.

Vajk