[Epitesz-barkacs] Cipő sarok belsejének javítása

Palasik Sandor palasik at mail.datanet.hu
2013. Már. 7., Cs, 12:51:27 CET

> Kérek ötletet, javaslatot, hogy mivel lehetne feltölteni a cipő
> sarkában az üreget!
> Rugalmas legyen és ragaszható felületet adjon!

A szilikon ráadásul kemény is, egyszer próbáltam hasonló esetben, de
rosszabb lett tőle, olyan volt, mintha kavicsra lépnék.

Ami még legjobban bevált: rossz, műanyaghabból készült strandpapucsból
vágtam ki darabokat hozzá. Ehhez lehet ragasztani is és a keménysége is pont
arra van kitalálva, hogy valaki rááljon.

Palasik Sándor