[Epitesz-barkacs] Cipő sarok belsejének javítása

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2013. Már. 7., Cs, 15:27:07 CET

>sajnos en alattam az ilyen cipoknek 2 honap alatt beszakad a talpa.

Ja, ja, pontosan.

Nekem is volt ilyen cipőm, az ócsónban vettem, még jó hogy 6 hónap garancia
volt rá és 3 hónap alatt szétment mindig visszavittem, a 3ik ilyen eset után
meguntam és vettem acélbetétes munkavédelmi cipőt azóta nincs ilyen
problémám.
Bár ebből is van a purhabos fajta aminek a talpa szétmegy 6 hónap alatt, de
van amelyik 1 évet is kibír.
Mondjuk igaz ami igaz, eléggé extra igénybevételnek teszem ki a cipőket.
Éppen nem ebben alszok :) , de rúgok taposok, mászok, jövök-megyek, egész
nap ebben vagyok és pamut zokniban fél után is szagtalan a cipő.
kb úgy vagyok vele, hogy nem én vagyok a cipőért hanem a cipő van értem....

És a konkrét témához is írjak valamit, én is akartam javítani mindenfélével,
nyomtam bele takonyragasztót is, de soha nem lesz az igazi.

Amit nem próbáltam, de szerintem jó lehet egy viszonylag erős nagy átmérőjű
nyomó rugó tetején egy lemez majd polifoam és bélés, persze ezzel csak
néhány hónapig tudod meghosszabbítani a cipő élettartamát, mert ha a sarka
szétment utána a talpa törik ketté, és így sorban, addig amíg le nem esik az
utcán a lábadról stb...

Szóval inkább kuka.

zsolt