[Epitesz-barkacs] balos kérdés:-)

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2013. Már. 8., P, 09:21:41 CET

en is igy csinalnam, hogy tutikijon cuccal csinalni egy pozitiv format. de
utanna azt mar meg lehet merni, es lehet esztergalni.

az ontessel keszult cucc egyaltalan nem biztos hogy alkalmas csavarnak. pl
ha az anya egy picit ovalis, attol meg szuperul mukodhet egy rendes
csavarral, de ha ontesz egy passzos ovalis csavart...

Vajk