[Epitesz-barkacs] Garazs

SZIGETI Szabolcs szigiszabolcs at gmail.com
2013. Már. 22., P, 17:40:09 CET

Hali!

Ezzel csak az a baj, hogy esetleg a éphatóság nem díjazza az ilyen
vicceket, és szépen elkezd körülnézni. Ilyenkor aztán könnyen találhatnak
valamit.

Persze hallottam már olyan esetet is, hogy a szomszéd feljelentett, hatóság
kijött, rendben talált mindent, de ha már ott voltak, gyorsan lebüntették a
feljelentőt, mivel neki meg szabálytalan volt a verandája.

Egyes helyeken városkép okokból az is meg van szabva, hogy milyen színű
követ lehet az lábazathoz használni. (Egyébként, ha nem ész nélkül hoznak
ilyen szabályokat, akkor ezt nem tartom butaságnak.)
Ráadásul tudtommal ugyanilyen okokból akár a guruló garázst meg a Barkas
szerszámos fészert is tilthatja a helyi rendelet, szóval én biztosan
megérdeklődném, mert sok utólagos hercehurcát lehet megspórolni.

Szabolcs