[Epitesz-barkacs] Garazs

Kormos Imre imre.kormos at gmail.com
2013. Már. 22., P, 21:27:37 CET

Én ilyesmiket olvastam, ezért kérdeztem:
<http://ingatlanmagazin.com/szakertoink-valaszolnak/mekkora-garazst-epithete
k-engedely-nelkul/>

"A garázs melléképület, 50 nm alapterületig, 2,50 m magasságig bejelentés
alapján építhető. Ekkor is kell tervet készíttetni építésszel, ugyanis a
garázs esetén is számos előírásnak meg kell felelni (pl. elhelyezés,
beépítettség). Ezen felül megfelelő anyagokból, megfelelő állékonysággal
kell elkészíteni. Előírás határozza meg a minimális méretet is - jelenleg
2,70×5,00 m - ami egy nagyobb autónak egyébként igen szűkös. A tervek
alapján lehet a kivitelezést bejelenteni az Építéshatóságnak. A munkálatok
azonnal megkezdhetőek, megfelelő szakkivitelező által, névjegyzékbe vett
felelős műszaki vezető irányításával."

KI