[Epitesz-barkacs] Garazs

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2013. Már. 23., Szo, 16:41:40 CET

Nekem azt mondta aki kint volt szemlézni -miután megkérdeztem, hogy mi
lenne ha használatba vennénk még a hivatalos engedély előtt-, hogy nem
olyan szőrös szívűek ott a hivatalban, tisztában vannak vele, hogy az
embernek valahol lakni kell, nem szoktak ezért büntetni.
Igaz, nem is akasztottam velük bajuszt, rendesen szoktunk viselkedni
egymással.

Gábor