[Epitesz-barkacs] Hőmérséklet

Karoly Kovacs koka55 at kabsi.at
2013. Május. 2., Cs, 15:51:04 CEST

Erre szigoru szabvany eloirasok vonatkoznak, tehat nagy valoszinuseggel
a Te berendezesed a ludas.
Ezer oka lehet. Pl. mar eleve nem pontos a ketyere, vagy, ami nalam is
sokaig gondot okozott, hogy nem jo helyen van a kulso ado. Nekem 1(!)
evig tartott, mire a kertben olyan helyet talaltam neki, ami
tobbe-kevesbe minden igenyt kielegit. Latszolag jo lehet a dolog, aztan
kiderul, hogy megsem a rendes erteket mutatja. Nem ragozom tovabb, a
lenyeget leirtam: szinte biztos, hogy a Te osszeallitasodban van a hiba.

Karoly