[Epitesz-barkacs] kaputelefon helye

Karoly Kovacs koka55 at kabsi.at
2013. Május. 6., H, 05:32:35 CEST

Bocs, nem ismerve a korulmenyeket, helyszint, de miert nem teszel bele
akkor egy vascsovet? Vagy akar be is vasalhatod "szabvanyosan", de a
kaputelefon kornyeken, egy jo nagy darabon nem vasalsz, ill. elkerulod a
vasalassal a kaputelefon tajekat. Ekkor utana valoban konnyen furhatsz,
faraghatsz a betonban, ahogy Attila irta.

Karoly