[Epitesz-barkacs] kaputelefon helye

Beka beka63 at freemail.hu
2013. Május. 6., H, 08:03:28 CEST

Hello Pataki István!

> Nem mostanában terveztem a beépítését, de az oszlopot most
> kell megcsinálni, betonban meg nem szerencsés utólag vésni.

Épp most kerestem programozásit a kaputelefonunkhoz.
Találtam olyat is, amiben minden beépítési méret benne volt.
Szóval válaszd ki, hogy mit szeretnél beépíteni, és már meg
is lesznek a szükséges adataid.

Ha nem tudsz dönteni, hogy milyen kaputelefont szeretnél,
akkor tölts le, nézz meg 10 félét, válaszd a legnagyobb méretét.
Ha később kisebbet veszel, legfeljebb kap egy szép keretet.

        Géza