[Epitesz-barkacs] Belso hungarocell

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2013. Május. 6., H, 14:07:31 CEST

Zsiráf írta 6 May 2013  13:49 levelében:
> 2013. május 6. hétfő 13:22 keltezéssel Varga Tibor feladótól
> alábbiakban idézett levél érkezett drótpostán: > Sziasztok! Hali!

> Azért ez nem ilyen egyszerű. A pontos rétegrend így néz ki:
> Lambéria (bár én inkább a gipszkartont javasolnám)-> szigetelőanyag->
> gipszkarton-> légrés-> fal.
Az alsó (fal felőli) kemény réteget kihagynám, mert ha nem kemény, akkor
zajszigetelést is inkább ad, ami egy liftgépház mellett nem fölösleges.
Ha a (szálas) hőszigetelő anyag megtartása a cél, akkor inkább feszítenék
egy geotextilt a(z alsó) párnafákra.
Feltennék függőlegesen tetőléceket, arra a geotextil, rá vízszintes tetőlécek,
közéjük a szigetelőanyag és rá a gipszkarton/lambéria. Mivel itt nem a kifelé
menekülő hő - és pára - megfogása a cél, a burkolat alá nem feltétlenül
szükséges párafékező fóliát tenni.
Ha nem gipszkarton, hanem lambéria kerül fel, és szálas hőszigetelés, akkor
a por beszivárgása ellen mégis jó lehet egy fólia.

Üdv

szepygab
http://jokaja.hu