[Epitesz-barkacs] Belso hungarocell

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2013. Május. 6., H, 14:32:08 CEST

szepygab at gmail.com wrote:
> Az alsó (fal felőli) kemény réteget kihagynám, mert ha nem kemény,
> akkor zajszigetelést is inkább ad, ami egy liftgépház mellett nem
> fölösleges.

Valszeg az van, hogy lépcsőház veszi körül a liftet. A gépház zaja nem
valószínű, hogy bemegy a lakásokba. Majd még tovább faggatózok, hogy konkrétan
hogy is néz ki ez az egész.

Utólag elfilózva rajta az a valószínűbb, hogy télen azért csak nem fűtik a
lépcsőházat, szóval lehet, hogy nem kell a téli kintről befelé melegáramlásra
számítani. Tehát lehet a falra nyomni a hőszigetelő réteget a gipszkartonnal.

Asszem a gipszkartonnak van egy rakás szerelvénye, technikája, nekem fogalmam
sincs róla, mik ezek. De ha alkalmas szerelőt találnak, aki jártas ebben, annak
nem lesz gond mögé szerkeszteni a hungarocelleket akár bármiféle ragacs
használata nélkül is. Mivel nincs szó igen hideg felületekről, tán még párazáró
fóliát se kell sehol használni.

A legszerencsésebb megoldás az lenne, ha a tulaj belemenne valami végleges
megoldásba, és még hozzá is járulna (lelakható lenne legalább részben) a
ráfordított költség. :-)